ORSA

Funderar på att bli lite flitigare med bloggandet framöver så att mina saknade vänner ska kunna läsa om min vardag här uppe i Dalarna. Vi får väl se hur det går med det, men lovar att göra ett försök i alla fall!

I söndags morses gick flyttlasset till Orsa. Ca 5 timmar tog det att ta sig hit upp. Lägenheten jag och Alex bor i är en tvåa på 60 kvadratmeter och vi har tillslut fått det riktigt mysigt faktiskt. Alex päron var med och hjälpte oss med inflyttningen som tur va. Vi bor på tredje våningen och att bära upp alla grejer va GANSKA ansträngande... Sen igår så började vi skolan. Jag ska läsa till något som heter Reseproducent på SCoTT (Swedish College of Travel and Tourism). Jag tror och hoppas att det är något för mig. Klassen verkar även super! Blev nollning igårkväll med lite lekar och fest, mycket trevligt!

Ikväll har vi varit hos några grannar och haft Guitar Hero Turné, naaajs! Imorgon börjar skolan på riktigt. Imorgon ska vi lära oss massor om Paketering tror jag. Från 8.15 till 19.00 ska jag va i skolan imorgon. Känn på den ni! Men då får vi kompledigt så på fredag slutar jag redan 11.45.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Nathali

Gud va länge du ska vara i skolan! ;O Jag dör ju lite halvt när jag slutar klockan fyra men det blir väl så när man börjar högskola ;)



Ha det så himla bra i lägnheten, hoppas ni trivs! Puss

2011-08-31 @ 19:31:51
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0