Vimmerby

Nu har vi snart varit i Vimmerby i 8 veckor. Dessa veckor har varit fyllda med massa jobb, härliga sommarkvällar och massa trevliga vänner. Vi har varit på två olika personalfester, bowlat med ett gäng från ALV, grillat vid Nossen och massa mer. De senaste dagarna nu har det varit den traditionella fotbollsturneringen så jag och Nathalie har spenderat kvällarna med att heja på Team Branäs (och Nathalie hejade lite på Kurridutterna i smyg). Självklart lyckades vi heja fram Alexanders Team Branäs till en förstaplacering. Igår var jag ledig och låg vid Nossen hela dagen vilket resulterade i en rejäl bränna- inte så skönt... Annars är allting jättebra. Fick mail från Balthazar förut där de frågade ifall jag kunde tänka mig att vara ansvarig för Balthazars deltagande i Matfestivalen, vilket erbjudande liksom! Ikväll har vi ätit Thai-mat med Lotta och familjen och nu ska vi snart sova.

Nästa söndag flyttar vi hem igen. På onsdagen ska vi fira Alex pappa som fyller 50 och sen på torsdagen ska vi åka till Mallorca- ska bli superhärligt! 29 augusti flyttar jag och Alex sedan upp till Orsa (Dalarna) där han ska utbilda sig till skidlärare och jag till reseproducent. Det flyter på rätt bra just nu känns det som! :) WOHO!


Anton och Evelina på besök


Stek vid Nossen


Filip och Ellen på besök


Det vinnande laget på kubbcupen på personalfesten :)


Personalfest i Törnrosdalen


Golfspelande med Alex


Besök av mamma, pappa och Brall


Grillning med mysiga jobbarkompisar


Jag och Nathalie myser och kollar på fotboll :)

Vinnarna- Team Branäs

Min onda haka med massa blåsor :(


Alex och Tuva på Thai- restaurangen

Kommentarer
Postat av: Nathali

Åå va mysigt du har haft det i sommar! Minus blåsorna på hakan! Ajaj!

2011-08-05 @ 09:00:39
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0