En decemberkväll

Idag är det den 15 december vilket innebär att det börjar närma sig jul. Kom på att det var ganska längesedan jag skrev i bloggen så tänkte att det var dags nu. I slutet av november/ början av december var Alex i Norge och åkte skidor i två veckor så då fick jag allt klara mig ensam här hemma. I söndagskväll kom han hem, men igår åkte han iväg igen, denna gången till Sälen. I tisdags var det Lucia, en supermysig dag som jag bara måste berätta om!

Jag och Alex vaknade tidigt på morgonen och kröp ner i soffan framför finsjungande lucior på tvn. Till frukost åt vi lussekatt och drack glögg, mums. På kvällen anordnade klassen 'Lussemys' vilket blev en storsucce! Det kom massor av folk och vi hade verkligen roligt. Jag var med och spelade uppe på scenen.

Imorgon är det sista dagen innan jullov. Vi har examen i Affärsmannaskap vilket innebär att vi ska presentera vårat fantastiska företag. Det är lite nervöst, men samtidigt ska det bli roligt. Imorgon kväll åker jag till Lindvallen och helgen kommer bestå av skidåkning med mitt hjärta och familjen Palm. På söndag ska jag hem och träffa min saknade familj, vilka jag inte träffat på jättelänge! Ska bli sååå mysigt att få komma hem och fira jul tillsammans med de bästa :)

Mitt uppe i allt detta är det även dags att söka Lia (lärande i arbete) och det är så svårt att bestämma sig för vad man vill göra! Men tror jag har hittat något nu.. Vi får väl se vad det blir men kul ska det bli!

KRAM PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0