Underbar helg

Idag är det söndag och klockan är 21.01. Har varit en superhelg!
I fredags åkte jag till Sandra efter skolan och på kvällen kolla vi på Så ska det låta (tradition!) och hade det mysigt. På lördagen åkte jag, Sandra, Malin och Linn till Göteborg. Där blev det en del shoppande och god mat på Jensens, kan det bli bättre? På kvällen kom Alex och så firade vi Ellen och kollade på körslaget. Börjar fundera över ifall Alexander är ihop med mig för att kunna träffa Alice (min 7 åriga syster), misstänksam är jag iaf... Idag har jag jobbat hela dagen och pluggat lite nu på kvällen. En riktig slappis helg, så jäkla skönt! Tack till alla er som varit med och förgyllt min helg!!!



Tyvärr blev det ingen One Piece för min del, men Malin och Sandra köpte en varsin,
riktigt snygga va dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0