Vimmerby i sommar!

Nu är det klart. I sommar blir det Vimmerby både för mig och Alexander. Kontraktet med Astrid Lindgrens Värld är inskickat och bostadspapprena är ifyllda. 21 juni börjar vi jobba. Känns så overkligt att tänka att vi är där och jobbar om mindre än 3 månader och att det kommer bli vår nya vardag. Då är studenten och allt över. Hoppas på att få boende tillsammans. Ser fram emot att gräla om vilken mat vi ska äta, vem som ska städa, vem som ska diska, vem som ska tvätta. För jag vet att jag kommer vinna, synd Alex! Du vet icke vad du har gett dig in på älskling :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha stumpan, du vet hur det kommer sluta...Vem brukar vinna? - jo jag? :D vem brukar gräla? - jo du, inte ja :D

2011-03-30 @ 21:51:13
URL: http://alexxxiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0