Some update

Sitter här i min ensamhet och tänker på min vän Sandra som just nu befinner sig i London. Jag är inte alls avundsjuk, nejnej! Det är snart ett år sedan jag va där tillsammans med mina kära päron. Btw, så börjar det närma sig studenten nu och det är inte alls många skoldagar kvar! Har även avklarat mitt sista riktigt prov vilket känns underbart skönt! Nu är det bara en inlämning och massa redovisningar kvar. Sen efter studenten bär det av mot Vimmerby, åh va jag längtar! Fick mitt schema för de två första veckorna idag. Vet även vart jag och Alexander kommer bo, vi ska hyra en etta (45 kvadratmeter) på Bullerbygatan, kommer bli as naaajs!

Ha det så bra tills nästa gång vi ses här, vem vet,
kanske skrällar jag och skriver ett inlägg ganska snart igen;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0