Ett år!

Igår var var det den 21-11-11 vilket betydde att jag och Alexander har varit tillsammans i ett helt år! Jag minns så väl vår första 'dejt'. Jag och Alice åkte till Skara där vi mötte upp Alex och bowlade. Efter detta åkte vi hem till mig och spelade pingis med Ellen och Philip. På kvällen åkte vi in till stan för att gå på bio, Saw i 3D. På vägen hem efter bion stannade vi på berget för att kolla på den fantastiska utsikten över skövde nattetid och få kramas lite oskyldig. Alexander skjutsade hem mig och mitt på natten kollade vi på Mamma Mia tillsammans. Här kom även första kyssen.
Några veckor senare blev vi 'officiellt' ihop (alltså på fb, det är ju det som räknas...) Egentligen hade jag bestämt mig för att INTE skaffa kille eftersom de bara är till besvär, men Alex fick mig att ändra mig. Vilket jag är otroligt glad för!
Igår firade vi alltså vår ettårs dag. Vi åkte in till Mora och gick på dollarstore (superrolig affär!), sen bjöd Alex mig på en romantisk middag på en kinesisk restaurang och sedan gick vi på bio- Breaking dawn, såååå bra! Satt med tårar i ögonen hela filmen... Så himla mysig dag som inte kunde blivit bättre.
Denna gjorde Alexander till mig för ett tag sedan. Så gulligt!
Alexander - om du läser detta- du är min allra bästa vän och jag älskar dig verkligen.
Tillsammans är vi jävligt bra! :)

Kommentarer
Postat av: Nathali

Mys! Breaking dawn var verkligen superbra! Kram kram

2011-11-23 @ 07:55:33
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0