Some update och bilder!

Mycketbra vecka än så länge!

Måndag: Hade redovisningar om våra hemorter i skolan (vet inte riktigt varför folk började skratta när jag berättade att det bor 400 pers i Lerdala och att det är 20 ggr mindre än Orsa till ytan?...). På kvällen fixade jag och Alex tvätten och sedan blev vi bjudna till Frank (Kexet) på italiensk middag- hur gott som helst! Minst sagt vardagslyx!

Tisdag: I skolan hade vi introduktion i Affärsmannaskap där vi även började skissa på våra företag. På kvällen blev det idolmys med Ida och Fia.

Idag har vi haft Socialamedier och slutade vid lunch. Ska ut i blåsten och springa en sväng tänkte jag. Synd bara att jag är så pass förkyld...

Melissa och Sofie på Aqua Jam

Jag och Ida på klassutflykten!


Uppe på Pilkalampinoppi!


Vid helvetesfallet


Taccokväll med Alex, Ida, Melissa, Molle, Lucas och Frank


Sen bowling och fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0