Ensam hemma

Hej på er!
Hoppas allt är bra.
Förra helgen var jag hemma och hälsade på familjen en snabbis vilket var underbart skönt, har saknat dem allihopa. I lördags var jag också på Alexanders kusins bröllop, mycketfint! I veckan har jag varit i skolan med allt vad det innebär och jag har även hunnit träna pingis här uppe i Orsa (detta var i tisdags och har fortfarande träningsvärk!), varit ute och sprungit med Ida och firat min och Alexanders 9 månadersdag! Idag åkte Alex hem igen vilket betyder att jag kommer vara ensam hemma här fram tills på söndag. Kommer kännas konstigt. Tur att jag har Ida som kan pyssla om mig! Känner mig inte helt kry, förkylning och ev. lite feber som spökar. Får hoppas att det går över snart. Imorgon har vi självstudiedag och då har jag tänkt att baka, simma (upptäckte i veckan att jag typ bor granne med en simmhall!) och på kvällen blir det nog spelkväll med några från klassen. En lagom lugn och skön dag verkar det som! 



Jag innan bröllopet (alltså riktig fjortisbild.. Dock enda bilden jag har på
mig själv från kvällen!)


Det fina brudparet


Den goda maten


Alex och Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0